Inhoudsopgave Intellectuele Eigendom en Reclamerecht (IER)
Inhoudsopgave van de nieuwe editie van het tijdschrift Intellectuele Eigendom en Reclamerecht (IER).
Nr. 23 SRC’s #AD influencer-campagne: mooi - maar kan het nóg wat vlotter met de vlogger? / Prof. mr. dr. M. de Cock Buning & mr. E.H. Hoogenraad p. 245
Nr. 24 Social Media Influencers; liever door de hond of door de kat gebeten? Een analyse van de nieuwe Europese regelgeving voor influencer-marketing / Prof. mr. dr. M. de Cock Buning p. 247
Nr. 25 Goederenrechtelijke rechtskeuze in het IE-recht, een goed idee? / Mr. L.J. Braams p. 261
Nr. 26 De opeisingstorpedo: een sterk strategisch wapen / Mr. ir. M.W. de Koning p. 268
Jurisprudentie
Auteursrecht
Nr. 27 29-03-2019 Hoge Raad / m.nt. Prof. mr. F.W. Grosheide p. 277
Nr. 28 24-07-2019 Rechtbank Amsterdam (KNMT/BUMA), m.nt. PGFAG p. 289
Merkenrecht
Nr. 29 15-03-2018 Gerecht van de Europese Unie (La Mafi a Franchises/EUIPO (Italië)), m.nt. AMEV p. 300
Nr. 30 30-05-2018 Hof van Justitie van de Europese Unie (Kenzo), m.nt. AMEV p. 307
Nr. 31 05-01-2018 Hoge Raad (Primagaz), m.nt. AMEV p. 316
Reclamerecht
Nr. 32 04-07-2019 College van Beroep (100% duurzaam), m.nt. EHH p. 323
Nr. 33 Wetgevingsoverzicht / Mr. W.J. Brants LL.M p. 329